wtorek, 15 listopada 2011

Powitanie

Witam serdecznie na moim blogu. 
Po namowach mojej córki oraz "Wtulonej w ciszę"  Moniki założyłam w końcu ten blog. Cieszę się bardzo na spotkania z Wami - moje drogie Koleżanki :-)
Do tej pory byłam wierną czytelniczką niektórych blogów. Teraz mam własny!
Zapraszam do odwiedzin !!!

Mój blog będzie odzwierciedleniem moich zainteresowań czyli zlepkiem rożnych rzeczy. Na początek decoupage w klimacie Bożonarodzeniowym, a więc bombki. Zdjęcia takie sobie  z powodu braku słońca.
Moja ulubiona to ta z ptaszkiem :D




Do zobaczenia!


5 komentarzy:

  1. Super Małgosiu!Bardzo się cieszę i będę Cię na pewno często odwiedzać:)))Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wreszcie!!Długo się opierałaś:)Super Gosiu!Pozwolisz że zagoszczę tu na stałe:)Pozdrawiam i twórz kobieto,twórz,masz się czym pochwalić!

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w blogowaniu.
    Rozgoszczę się, bo fajnie się zapowiada :)
    Pozdrawiam.
    http://kasiulkowo-katarzynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Stronka super zaglądamy i czekamy na więcej
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  5. początek filcowania a wyroby śliczne powodzenia w dalszej pracy twórczej
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń