sobota, 14 kwietnia 2012

Postarzanie zdjęć

W tym tygodniu byłam z moją córką na warsztatach postarzania zdjęć organizowanych przez Muzeum Miasta Łodzi. Oto efekt: tryptyk " Zuzanna"



 
Tryptyk wykonywałam w pośpiechu ) jak zwykle na warsztatach brakuje czasu :-)  Wykorzystałam  farby, tusze, koronki, wstążki, kawę i herbatę :-)  i oczywiście zdjęcia.Było bardzo sympatycznie.


Jeszcze zimą pod kierunkiem Diany "wyturlałam" tunikę. To mój pierwszy ciuch nie licząc szali i chust. Jestem z niej dumna. Pracowałyśmy ok. 8 godzin.  Oto ona



I jak zwykle na zakończenie piosenka.

Pozdrawiam czekając z utęsknieniem na ciepłą wiosnę!

2 komentarze:

  1. Malgosiu widzę,że nie próżnujesz-caly czas warsztaty:)Warsztaty zdjęciowe na pewno fajne,a tunikę chyba widzialam:))))Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie po wykroje:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Już teraz rozumiem skąd pomysł na karty, które dostaliśmy od Was :) A tunika super!

    OdpowiedzUsuń